2016. aug. 20.

Lasagne

egy kg darált hús
egy liter paradicsompüré
mexikói zöldségkeverék
2 fej vöröshagyma, 3-4 gerezd fokhagyma
száraz lasagne lapok
reszelt sajt
olaj, bors, só, fokhagyma granulátum

A vöröshagymát felkarikázom, a fokhagymát kisebb darabokra vágom, és olajon megpirítom őket, majd hozzáadom a darált húst. Megszórom, sóval, borssal fűszerekkel, és megsütöm.

Egy külön serpenyőbe kevés olajon elkészítem a fagyasztott mexikói zöldségkeveréket.

Amikor a hagymás-húsos keverék megsült, hozzáadom a paradicsompürét, az elkészült zöldségkeveréket, és összeforralom az egészet. Kóstolgatom, és ízlés szerint fűszerezem még.

Egy mélyebb tepsit kikenek zsiradékkal, egy kevés ragut kanalazok az aljára, ráfektetem a lasagne lapokat, rámerem a ragu felét, és bőven megszórom reszelt sajttal. Ezt a folyamatot még egyszer megismétlem - lasagne lapok, ragu, reszelt sajt. A teteje reszelt sajt legyen.

A sütőt előmelegítem 200 fokra, majd betolom az előkészített ételt, és kb. 40-45 perc alatt készre sütöm.

Megjegyzés:
Nekem a második rétegre nem jutott elég ragu, ezért tejföllel kikevertem fokhagyma granulátumot, és reszelt sajtot, ezzel borítottam be a lapokat, a tetejére pedig ugyanúgy reszelt sajt került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...