2013. nov. 13.

Sült hurka, kolbász fagyasztása

Dunát lehetne rekeszteni a blogomon található fagyasztási bejegyzésekből, de én ezt nem bánom. Nagy fagyasztós vagyok, és amivel lehet próbálkozok ez ügyben; úgyhogy a jövőben is rengeteg ilyen postot fogok írni.

Pár héttel ezelőtt sült hurka, kolbász volt ebédre, és mivel maradt belőle, így azt gondoltam ki, hogy berakok egy-egy darabot a fagyasztóba, és később letesztelem.

A mai napon kerestem valami ennivalót és erre esett a választásom. A szokásos módon tányérra rakva a mikróba toltam pár percre. 

Kenyérrel fogyasztottam a zsírossága miatt. Még maradt egy darab, azt férjjel fogom kóstoltatni, úgyis akkor kimaradt a jóból, mikor frissen volt sütve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...