2013. nov. 11.

Káposztás tészta fagyasztása

Mit is mondjak? Folyamatosan próbálgatom az ételek fagyasztását, kiengedését, és minden olyan ételről írok, mely ezen a megmérettetésen elnyerte a tetszésemet.

Nem voltam túl biztos abban, hogy a káposztás tészta jó lesz erre a célra, éppen ezért pár héttel ezelőtt egy aprócska adaggal indítottam.

A mai napon reggeli gyanánt úgy ahogy volt, kivettem a fagyasztóból, betettem kb. 4 percre a mikróba, és belekóstoltam. Nem igazán találtam különbséget a friss és a kiengedett között. Mivel finomnak találtam, porcukorral megszórva elfogyasztottam.

Legközelebb egy tányérnyi adaggal fogom folytatni...

Egyébként szobahőmérsékleten nem próbáltam kiengedni, és úgy megenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...