2019. dec. 26.

Mézes-mustáros csirkecomb

Az alaprecept a Mézes-mustáros csirkecomb gyömbéres almával, melyet az alábbi módosításokkal készítettem el:

2 evőkanál mézet, 2 evőkanál mustárt, és két gerezd aprított fokhagymát összekeverek egy kis tálkába, majd felhasználásig a hűtőbe tárolom. A sütőt előmelegítem.

A csirkecombokat előkészítést követően kiterítettem, majd sóval, borssal, chilivel, majorannával mindkét oldalukat befűszereztem, és az előzőleg elkészített mézes-mustáros pácba forgatom.

 A tepsit kikenem vékonyan zsiradékkal, és bőrös felükkel lefelé belefektetem a csirkecombokat. A megmaradt pácot is szétosztom a húsokon, majd az előmelegített sütőbe 200 fokon sütöm. Sütés közben megforgalom őket, és a forró olajjal locsolgatom, hogy a bőrös fele is meg tudjon pirulni a húsnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...