2013. okt. 29.

Főtt gesztenye télire

A gesztenyét megmosás után annyi vízben raktam fel főni, hogy kétujjnyira ellepje. Késsel ellenőriztem, hogy mikor puhul meg, majd még melegen hegyes késsel kipucoltam a belsejét. Csak a belső világos részét tetten félre, a külső kemény héja, és a belső barnás hártyája is a kukába került (ez utóbbi keserű).

Miután megtisztítottam az összeset, egy aprítógép segítségével ledaráltam, bezacskóztam, és betettem a fagyasztóba.

30 dkg-s csomagokban van nekem a fagyasztómban. Egy alkalommal, amikor használtuk Gesztenyével töltött csirkemell készült belőle. A lefagyasztott gesztenyét bármikor nyugodtan elővehetjük, akár ebédhez, akár egy gyors desszerthez. Sőt, még lekvárt is főzhetünk belőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...