2014. máj. 20.

Kifőtt tészta fagyasztása

Nálunk legtöbbször gondot jelent a maradék kifőtt tészta, főleg ha másnap már nem alkotja majd az ebéd részét, ezért gondoltam kipróbálom, hogy működik a fagyasztása.

Adott volt két adagra való spagetti tészta, melyet egy nejlon zacskóba tettem, olajat öntöttem rá, összekevertem vele, majd beraktam a fagyasztóba. Kb. 3-4 napig volt bent, ugyanis úgy hozta a sors, hogy ismét kellett az ebédhez, ezért azt gondoltam, hogy miért ne próbáljuk most ki, és akkor esetleg kevesebb tésztát kell főzni.

Reggel kivettem a fagyasztóból a tésztát, tányérra raktam úgy zacskóstul. Amikor az ebéd eljött, még nem volt teljesen kiengedve, ezért beraktam a mikróba - csomagolás nélkül - pár percre. Megkóstoltam, és nem tapasztaltam semmi szokatlan ízt, ezért a frissen kifőzött tésztához kevertem, és el is fogyott az egész.

Nem javaslom a kifőtt tészta lefagyasztását, ha másnap-harmadnap még tervezzük az ebédre való elfogyasztását - ilyenkor érdemes egy műanyagba belerakni, olajat önteni rá, összeforgatni vele, és a hűtőbe tárolni. 

Ugyan nálunk csak pár napig volt a fagyasztóba, ezért is írom azt, hogy érdemes mielőbb felhasználni - ne hónapokig álljon a hidegen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...