2013. nov. 10.

Almás pite fagyasztása

Pár héttel ezelőtt az a gondolatom támadt, hogy kipróbálom az almás pite fagyasztását. 6 darabot egyenként tálcára tettem egymástól kellő távolságra, majd a fagyasztóba toltam.

A mai napig nem írtam erről, mert szerettem volna ellenőrizni, hogyan sikerült. Reggeli után egy szeletet tányérra raktam, majd 2-3 percre a mikróba tettem.

Nagyon gyorsan átforrósodott - alig lehetett enni -, de a művelet olyannyira jól sikerült, hogy a férjem rögtön el is fogyasztott kettőt belőle, ráadásul megjegyezte, hogy "olyan, mintha friss lenne".

Nos, ezentúl ha marad almás pite, akkor eszerint járok el vele, sőt több süteménynél is kísérletet teszek majd a fagyasztásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...