2013. nov. 25.

Tepsis sajtos hús

A recept forrása: Olcsó-receptek

1 kg csirkemell filé
25 dkg sajt reszelve
3 tojás
4 ek. liszt
kevés tej
só, bors
olaj

A húst vékonyabb szeletekre vágtam, befűszereztem, és állni hagytam. Sűrű palacsintatészta-szerű masszát készítettem a liszt, tojás, és tej hozzáadásával. Egy tepsit kikentem zsiradékkal. A sütőt előmelegítettem.

A csirkemellet megforgatjuk az előzőleg elkészített masszába, egy réteget terítünk a zsírozott tepsi aljára, fűszerekkel megszórjuk, és reszelt sajttal beterítjük. A rétegzést az előzőek szerint addig folytatjuk, amíg a hozzávalókból tart! A teteje sajt legyen!

Ha marad tésztamasszánk, akkor öntsük a hús tetejére, fedjük be reszelt sajttal. Az előkészített sajtos húst toljuk előmelegített sütőbe, és süssük pirosra a tetejét.

Tapasztalataim:
A hús mennyisége a szószhoz képest sok volt, dupla adag tésztamasszát kellett volna hozzá készíteni. Majd legközelebb!

A fűszerezéssel vigyázzunk, nehogy túlsózzuk az ételt! Használhatunk szárnyas fűszerkeveréket vagy egyénileg bármit!

Legközelebb kevesebb hússal készítjük, illetve szerintem nem is muszáj szeletekre vágni, lehetne csíkokra vagy kockákra is - mondjuk a tálalás szempontjából nyilván gusztusosabb egy kocka sajtos húst látni a tányérunkon, mint egy húsos-sajtos halmot.

Igazán ebbe az ételbe nem is a fűszeres hús ízlik, hanem a megsült sajtos-tésztás alap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...