2013. nov. 8.

Kuglóf fagyasztása

Múltkor maradt egy darab kuglóf az előző napi sütésből, ezért arra gondoltam, hogy kipróbálom milyen lefagyasztva. Becsomagoltam alufóliába.

A tegnapi napon valami eleséget kerestem magamnak vacsorára, és akkor jött az ötlet, hogy mi lenne, ha elővenném a kuglófot megnézni, hogy kiengedés után mi lesz belőle. Beraktam a mikróba egy tányérra rakva, majd pár perc alatt felmelegítettem.

Ugyanolyan finom íze volt a kiengedés után is, mint frissen, sőt azt a látszatot is keltette, mintha most sült volna, mert rendkívül forró volt a melegítés miatt.

Legközelebb minden olyan kuglóffal így fogok eljárni, aminek a jellege megengedi a fagyasztást-melegítést. 

Arra azért figyeljünk, hogy akkora darabokban tegyük a fagyasztóba, amekkora egyszerre elfogy - tehát én nem javaslom, hogy egybe egy egészet fagyasszunk le, hacsak nem egy egész család eszi azt meg.

Citromos kuglófot citrommázal fagyasztottam egyébként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...