2013. szept. 29.

Adventi csokis-diós csók




A recept forrása: Barbi konyhája

4 tojásfehérje
24 dkg kristálycukor
20 dkg darabolt dió
20 dkg darabolt étcsoki
csipet só

A sütőt előmelegítjük kb. 180 fokra.

A fehérjét egy csipet sóval, és kristálycukorral - amit folyamatosan adagolunk hozzá -, kemény habbá verjük, majd belekeverjük óvatosan a diót, és a csokit.

Alufóliával kibélelt tepsire evőkanállal kis halmokat rakunk az összeállított habból, majd betoljuk a sütőbe, melyet takarékra állítunk. Egy fakanalat rakunk a sütő ajtaja, és a sütő közé, hogy résnyire nyitva maradjon. 1 órán át sütjük a legalacsonyabb fokozaton, majd lekapcsoljuk a sütőt, és hagyjuk bent száradni.

Dobozokba tárolva sokáig elállnak!

Tapasztalataim:
Sajnos nekem nem volt arra lehetőségem, hogy az 1 óra elteltével hagyjam a sütőben száradni a sütiket, mert több tepsire való lett belőle, és egyszerre csak egy-egy tálcát tudtam kisütni. Úgy oldottam meg, hogy kiszedtem tányérra őket, és így is megszáradtak maguktól.

Legközelebb kisebbekre készítem őket, mondjuk elég egy falatnyira, hogy egyből el lehessen "tüntetni" őket.

Frissen letesztelve valami eszméletlen finomak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...